Mēs, Arens komanda esam pārliecināti, ka attīstība un pilnveidošanās ir neatņemam mūsu darbības sastāvdaļa. Strauji attīstoties Latvijā, savā komandā aicinām zinošu un profesionālu servisa atbalsta speciālistu, kas rūpētos, lai mūsu klienti saņem augstāko pakalpojuma kvalitāti piegādes un virtuves uzstādīšanas posmos.

TAVI PIENĀKUMI

  • Koordinēt un pārskatīt virtuves pasūtījuma posmus – no pasūtījuma veikšanas līdz pat uzstādīšanai klienta mājoklī;
  • Nodrošināt augstus servisa pakalpojuma standartus; kas rezultējas priecīgos un gandarītos klientos;
  • Nodrošināt efektīvu un komunikāciju ar tehniskās komandas un loģistikas vadītājiem;
  • Aktīvi komunicēt ar klientiem virtuves piegādes, montāžas un garantijas servisa jautājumos;
  • Rūpīgi sekot līdzi klientu atsauksmēm un operatīvi veikt nepieciešamos uzlabojumus servisa procesā;
  • Veidot un atjaunot servisa efektivitātes atskaites.

TAVAS PRASMES

  • Iepriekšēju klientu atbalsta funkcijas, izpratne par projekta vadību;
  • Spēju risināt izaicinājumus ātri un efektīvi;
  • Patiesu ticību klienta vēlmēs balstītai apkalpošanai, kas sekmējas uzņēmuma ilgtermiņa attīstībā;
  • Augstu stresa noturību un spēju iekļauties termiņos;
  • Vēlmi un interesi proaktīvi komunicēt ar klientiem;
  • Mērķtiecību un neatlaidību rezultātu sasniegšanā;
  • Pamata zināšanas excel programmatūras lietošanā, vēlmi mācīties jaunas datora programmas;
  • Ambīcijas profesionāli augt kopā ar uzņēmumu.

PIEDĀVĀJAM TEV

  • Iespēju strādāt vienā no vadošajiem virtuves mēbeļu ražotājiem Baltijā;
  • Izcilu iespēju attīstīties kopā uzņēmumu dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē;
  • Konkurētspējīgu atalgojumu – 1550 eur (pirms nodokļu nomaksas);
  • Modernu un komfortablu darba vidi;
  • Draudzīgāko un pretimnākošāko darba kolektīvu;
  • Starptautisku darba pieredzi.

ATTĪSTI SAVU KARJERU KOPĀ AR MUMS!

Gaidīsim tavu CV un motivācijas vēstuli: indra@arens.lv

Uzsākšanas datums: Pēc iespējas ātrāk