Mēs, Arens komanda esam pārliecināti, ka attīstība un pilnveidošanās ir neatņemam mūsu darbības sastāvdaļa. Strauji attīstoties Latvijā, savā komandā aicinām punktuālu, nosvērtu un pozitīvu profesionāli ar augsta atbildības sajūtu, kas rūpētos, lai mūsu klienti saņem augstāko pakalpojuma kvalitāti piegādes un virtuves uzstādīšanas posmos.

TAVI PIENĀKUMI

    • Nepieciešamo administratīvo funkciju nodrošināšana montieru vadītājam;

    • Projektu vadības programmas administrēšana;

    • Klientu atbalsta funkciju nodrošināšana sūdzību gadījumos;

    • Uzņēmuma vērtībās balstīta problēmsituāciju risināšana un pārstāvēšana pēcpārdošanas un garantijas servisa posmos;

    • Datu uzskaite, analīze un atskaišu sagatavošana;

    • Līgumu pārzināšana, izskatīšana, atjaunošana.

TAVAS PRASMES

    • Spēja operatīvi reaģēt ar mierīgu un pozitīvu pieeju;

    •  Spēja koncentrēties stresa situācijās;

    • Spēja strādāt komandā un teicamas komunikācijas prasmes;

    • Teicamas latviešu, ļoti labas krievu un angļu valodas prasmes (mutvārdos un rakstos);

    • Iepriekšēja darba pieredze klientu apkalpošanā;

    • Spēja uzklausīt un rast abpusēji apmierinošu risinājumu;

    • Spēja efektīvi praksē pielietot PowerPoint, Word, Excel datorprogrammas, kā arī apgūt jaunas uzņēmuma programmas;

    • Juridiskas pamat zināšanas.

PIEDĀVĀJAM TEV

  • Iespēju strādāt vienā no vadošajiem virtuves mēbeļu ražotājiem Baltijā;

  • Izcilu iespēju attīstīties kopā uzņēmumu dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē;

  • Atalgojums 1000– 1300 EUR (bruto)

  • Modernu un komfortablu darba vidi;

  • Draudzīgāko un pretimnākošāko darba kolektīvu;

  • Starptautisku darba pieredzi.

ATTĪSTI SAVU KARJERU KOPĀ AR MUMS!

Gaidīsim tavu CV un motivācijas vēstuli: indra@arens.lv

Uzsākšanas datums: Pēc iespējas ātrāk